چگونه می توان پروتئینوری 3+ و کراتینین 2.5 را در CKD کاهش داد

سه شنبه 14 آذر 1396
ن : lafee

چگونه می توان پروتئینوری 3+ و کراتینین 2.5 را در CKD کاهش داد

برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب پروتئینوری عود و سطوح بالا و پایین کراتینین را شکایت می کنند و تعجب می کنند که چگونه آنها را کنترل می کنند. خوب، پس چگونه پروتئینوری 3+ و کراتینین 2.5 در CKD کاهش می یابد؟

صادقانه بگویم، بیماری مزمن کلیه به این معنی است که کلیه ها به علت عوامل مختلف آسیب می بینند. عملکرد کلی کلیه این است که حذف مواد زائد و سموم و نگه داشتن مواد مفید در بدن است. با این حال، هنگامی که کلیه های شما آسیب می بینند، قادر نخواهند بود که این کار را به درستی انجام دهند. به همین دلیل شما پروتئینوری 3 + و کراتینین 2.5 را دارید.

اگر بدون درمان و به موقع کنترل شود، وضعیت کلی کلیوی شما بدتر و بدتر خواهد شد.

طب سنتی درمانی غرب تنها می تواند این علائم CKD را در کوتاه مدت درمان کند، سطح کراتینین بالا و نشت پروتئین دوباره و دوباره عود خواهد کرد، زیرا آسیب کلیه زیر زمینی هنوز وجود دارد. بر اساس این نکته، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیشنهاد درمان منظم و جامع را دریافت می کنند.

بیمارستان پکن Tongshantang دستاوردهای بزرگی در درمان پروتئینوری مقاوم، ادم و هماچوری، که توسط بیماران خارجی شهرت بالا به دست آورده است.

سم زدایی سم زدایی درمان بیمارستان پکن Tongshantang TCM درمان طبیعی و عمومی است که شامل انواع درمان طب چینی مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا پاکسازی، حمام دارویی، Moxibusion Therapy، Steaming Therapy، طب سوزنی درمان ، و غیره آنها را با توجه به شرایط بیماری خاص بیماران انتخاب شده تا به دست آوردن بزرگترین اثرات درمان.

داروهای چینی می توانند توانایی خودسوزی بافت و سلول های آسیب دیده کلیه را تحریک کنند، ساختار کلیه را بهبود می بخشد و عملکرد کلیه را از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، بهبود محیط درونی و جلوگیری از التهاب و انعقاد، تحریک می کند. حدود نیم ماه درمان های جامع، عملکرد کلیوی شما می تواند به تدریج بهبود یابد. در این مورد، سطح کراتینین بالا و نشت پروتئین به طور طبیعی و به طور کلی مدیریت می شود.

آیا شما از پروتینوری مقاوم به سرماخوردگی ناراحت هستید؟ آیا می خواهید روش درمان فعلی خود را تغییر دهید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش آزمایش های کنونی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را در فرم پایین بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد. بهترین آرزوها!

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5911.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان پروتئینوری 3+ و کراتینین 2, 5 را در CKD کاهش داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.